Меню
№ 3 (24) - 2024 / 2024-09-30 / Көрілім саны: 64
Авторлар
Кілтті сөздер
DOI сілтемесі:
Қалай дәйексөз келтіруге болады
Цифрландыру сервистік ұйымдардың бизнес-процестерінде өзекті болып табылады, ол бизнестің тиімділігін арттыру мақсатында цифрлық технологияларды енгізуден көрінеді, бұл бизнес-процестердің өзгеруін және соның салдары ретінде компанияның бизнес моделінің толық өзгеруін болжайды. Бұл саладағы экономистер мен сарапшылар мұндай өзгерістер болашақта барлық компанияларға әсер ететінін атап өтті.
Бұл жұмыстың мақсаты бизнес-процестерді оңтайландыру, компанияның өнімділігін арттыру және клиенттермен өзара әрекеттесуді жақсарту үшін білім беру орталықтарында бизнес-процестерді цифрландыру әдістерін жетілдіру және енгізу болып табылады.
Бұл мақалада авторлар білім беруді цифрландырудың мәнін зерттеп, білім беру орталықтарындағы бизнес-процестер үшін телеграм-боттарды пайдалануды зерттеді.
Зерттеу барысында компаниялардың бизнес-процестерін тиімді модельдеудің негізгі заманауи құралдары анықталды. Бұл құралдарды пайдалану бизнес-процестердің тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігін, сонымен қатар цифрландыру жағдайында компанияның нарықтағы қызметінің жалпы тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Осы жұмыс аясында цифрландыру жағдайында компанияның бизнес-процестерін модельдеу тиімділігін бағалау әдістемесі әзірленді.