Ақпараттық-коммуникациялық және химиялық технология

№ 3 (24) - 2024 / 2024-09-30 / Көрілім саны: 79

БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН ТЕКСЕРУ ҮШІН "ТЕСТ ТАПСЫРМАЛАРЫН ДАЙЫНДАУ КӨМЕКШІСІ" БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ӨНІМІН ПАЙДАЛАНУ ТИІМДІЛІГІН БАҒАЛАУ

Авторлар

  • К. Акишев
  • А. Тулегулов
  • Д. Жамангарин
  • Ж. Нұртай
  • Е. Oспанов

Кілтті сөздер

автоматтандыру, ақпараттық технологиялар, бағдарламалық өнім, тест тапсырмалары, тиімділік, білім алушы

DOI сілтемесі:

https://doi.org/10.58805/kazutb.v.3.24-508

Қалай дәйексөз келтіруге болады

Акишев K., Тулегулов A., Жамангарин D., Нұртай Z., і Oспанов E. «БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН ТЕКСЕРУ ҮШІН ‘ТЕСТ ТАПСЫРМАЛАРЫН ДАЙЫНДАУ КӨМЕКШІСІ’ БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ӨНІМІН ПАЙДАЛАНУ ТИІМДІЛІГІН БАҒАЛАУ». ҚазТБУ хабаршысы, вип. 3, вип. 24, Вересень 2024, doi:10.58805/kazutb.v.3.24-508.

Аңдатпа

Құжаттаманың оқу-әдістемелік жиынтығы (ОӘК) жоғары оқу орнындағы оқу процесінің ажырамас бөлігі болып табылады.

 Жоғары оқу орнында білім алушыны бақылаудың бір түрі-тест тапсыру. Қазіргі уақытта бұл көптеген пәндер бойынша қолданылатын ең кең таралған және танымал құрал, білім алушылардың білімін тексерудің мөлдір, жылдам және практикалық түрін қамтамасыз етеді.

Тесттерді әзірлеу кезінде мұғалімдер әртүрлі бағдарламаларды пайдаланады, ал алдымен тест сұрақтарын дайындауға, содан кейін оларды тиісті бағдарламаға енгізуге жеткілікті уақыт ресурстары жұмсалады.

Осыған байланысты, біздің зерттеуіміздің мақсаты білім алушылардың білімін тексеру кезінде тест тапсырмаларын автоматтандырылған қалыптастыру үшін chatgpt пайдалануға мүмкіндік беретін бағдарламалық кодты әзірлеу қажеттілігі болып табылады.

"Тест тапсырмаларын дайындау көмекшісі" компьютеріне арналған әзірленген бағдарлама тест тапсырмаларын дайындау процесін автоматтандыруға мүмкіндік береді, кез-келген көлемдегі мәтін мен сұрақтар саны үшін;

Бағдарламалық код Қазақстан Республикасы Білім министрлігі мен ғылым және жоғары білім министрлігінің Білім беру мекемелерінде пайдаланылуы мүмкін.

Әзірленген "тест тапсырмаларын дайындау көмекшісі" бағдарламасын практикалық қолдану тест тапсырмаларын әзірлеу үшін қолданыстағы аналогтармен салыстырғанда оқытушының жұмыс тиімділігін 80% - ға арттыруға мүмкіндік береді. Бұл ретте әзірленген мәселелердің сапасы мен барабарлығы жоғары деңгейде.