Меню
№ 1 (18) - 2023 / 2023-04-04 / Көрілім саны: 118
Авторлар
Кілтті сөздер
DOI сілтемесі:
Қалай дәйексөз келтіруге болады
COVID-19 пандемиясы бүкіл әлемдегі ұйымдардың қызметін айтарлықтай өзгертті. Жағдайдың үздіксіз өзгеруіне және жаңа қауіптердің пайда болуына байланысты кәсіпорындарды басқару әдістері жаңа жағдайларға бейімделу мақсатында айтарлықтай өзгерістерге ұшырайды. Ең маңызды жаңалықтардың бірі компаниялардың қашықтан жұмыс істеуге жаппай көшуі болды. Бұл ауысудың нәтижесі менеджмент тәжірибесіндегі айтарлықтай өзгерістер болып табылады, олар байыпты талдау мен түсінуді қажет етеді. Осыған байланысты, өзгерістердің мәні неде екенін, осы түрлендірулер қазіргі тенденцияларға қаншалықты сәйкес келетінін, олардың қаншалықты тұрақты екенін, оларды одан әрі қолданудың болашағы қандай екенін түсіну қажет.
COVID-19 пандемиясы кәсіпорындарды басқару жүйелері үшін ерекше стресс-тест рөлін атқарды және бірқатар проблемаларды ашты.
Бұл мақалада коронавирустық пандемиядан туындаған компанияларды басқару жүйесінің проблемалары талданды. Қашықтан жұмыс істеуді жаппай енгізу одан әрі дамудың болашағы бар екендігі көрсетілді. Менеджерлердің функциялары мен компанияларды басқару құрылымдарында болған өзгерістер зерттелді. Өзін-өзі басқаруды кеңінен дамыту мүмкіндіктері қарастырылған.